Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

kalhmera! pame tameio...;)




PAME !!!!

loipon shmera mia tetrada evgala gia sas alla epeidh kserw oti ex8es ksenixtisate kai ton prwto agwna duskola 8a ton prolavete sas kovw na paizete thn triada...;) arxizoume loipon me ton prwto mats sto Campionato me tis omades Bologna-Catagna, i Bologna vriskete se periodo formas me ta teleftaia teleftaia 6 paixnidia na exei kataferei na parei 4 nikes 1 isopalia kai 1 htta ( kai auth dikaiologimenh gt htan apo thn Inter) anti8eta me thn Catagna pou exei 4 httes kai 2 isopalies sta teleftaia 6 paixidia...kai episis dn exei kanei niki ektos edras apo thn arxh tou Campionato... 1
to deutero paixnidi afora thn dikia mas ''Super Clika'' kai milaw gia tn agwna metaksu
Kavalas-Kekrura thn kavala thn ektimw polu san omada kai m aresei gt paizei epithetika opoios kai na einai ao antipalos dn einai san thn kerkura pou paizei ''antipodosfairo'' gia na klepsei kapoio apotelesma, gia mena i kerkura einai mia po ths omades pou thelw na pesoun gt dn m aresei o tropos paixnidiou ths... kai pistevw smr eukola i duskola i kavala 8a parei to triponto...1
Valencia-Herkules auth thn herkoules dn mporw na thn katalavw kanei pou kai pou kati trela kai mas afhnei afonous alla cmr me mia sovarh valencia dn exei elpides ...1
kai to tetarto shmeio gia smr einai o assos metaksu Tranzospor-Antaliaspor mikri apodosh alla pistevw sigouro exei faei duo sfaliares i tranzospor apo mpesiktas kai fener apo ekei poy htan prwth einai deuterh me ena vathmo diafora dn pistevw na xasei vathmous apo thn ''pethamenh'' Antaliaspor....1
Sunoptika exoume:

Bologna-Catagna:1 ( 2.10 expect.com)
Kavala-Kerkura:1 (1.72 bet365.com)
Valencia-Herkules:1 (1.45 expect.com)
Tranzospor-Antaliaspor:1 (1.33 bet365.com)
kalh epituxia kai

KALA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κουπόνι