Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Συνεργασία με mybet!!!!

myBet - Αθλητικά στοιχήματα
Καλησπέρα το site ανεβαίνει σιγά σιγά και με τον καιρό θα ανεβεί κι άλλο!!
Μόλις σήμερα κάναμε μια συμφωνία με την στοιχηματική εταιρία myBet.com - Αθλητικά στοιχήματα !

Η συμφωνία αυτή είναι για το καλό του site και το καλό όλων εσάς που παίζετε γιατί με αυτή την συνεργασία όσοι κάνετε λογαριασμό στην mybet από το site μας και θα πάρετε bonus 100% της πρώτης σας κατάθεσης και για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετοπίσετε θα  μπορώ να σας το λύσω εγώ προσωπικά γιατί έχω την ικανότητα να μιλήσω με τον υπεύθυνο της εταιρίας και να λύσω το κάθε σας πρόβλημα!!!

Η mybet είναι ελληνική εταιρία με ελληνικό Α.Φ.Μ και λειτουργεί τελείως νόμιμα στην Ελλάδα, έχει πολύ καλές αποδώσεις και είναι πολύ αξιόπιστη στις πληρωμές της!

Όλα αυτά σας τα λέω γιατί έχω και εγώ λογαριασμό στην myBet.com - Αθλητικά στοιχήματα !!

Όποιος ενδιαφέρετε να κάνει λογαριασμό στην myBet.com - Αθλητικά στοιχήματα θα πρότεινα αν επικοινωνίσει μαζί μου να τον βοηθήσω να κάνει την εγγραφή μεσώ του beTinos να πάρει το bonus που δικαιούται και να του λύσω οποιαδήποτε απορία έχει σχετικά με την εγγραφή η ότι άλλο τον απασχολεί. Στο προφίλ μου στο facebook:


Ευχαριστώ!!!
mybet.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κουπόνι