Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Καλημέρα, καλό μήνα και καλά Ταμεία!!

Καλημέρα φίλοι μου, το Mudial όπως βλέπετε όλοι δεν είναι για στοίχημα όλος ο κόσμος κουβά πάει τι να πώ για την Γερμανία που 90 λεπτά δεν μπορούσαν να βάλουν γκολ και στην παράταση γ@μήθηκαν.. Τέσπα εγώ θα λέω την γνώμη μου για τα παιχνίδια αλλα θα παίζω συντηριτικά, θα προσπαθώ να βρίσκω παιχνιδάκια που μου φαίνοντα ύποπτα και θα ρίχνω περισσότερο βάρος σε αυτά... Όσο για το διλπό απο Λευκοροσία εχθές δεν ξέρω τι να πώ πραγματικά ίσως και να ήταν μπλόφα των μπουκ ίσως και να μην βγήκε αυτό που ήθελαν να στήσουν πάντως οι μεταβολλές αποδόσεων στο συγκεκριμένο παιχνίδι δεν ήταν λογικές... Για σήμερα σας έχω ένα ματσάκι από τα προκριματικά το Europa League...




Λοιπόν ένα παιχνίδι που δεν ξέρω τι γίνετε αλλά πέφτει πολύ ο άσσος ενώ η φιλοξενούμενοι είναι πιό δυνατή ομάδα επίσης δύο εταιρίες το κλείδωσαν ενώ ο άσσος από 3.80 είχε πέσει στο 2.50 (στις συγκεκριμένες εταιρίες) ακόμα πέφτει και το να σκοράρει γκόλ η γηπεδούχος...Έχω αρκετές προτάσεις για το συγκεκριμένο μπορείτε να τις παίξετε από λίγο την κάθε μια...
Αρχικα θα πάρω το γκολ-γκολ στο 1.70,
το over 0.5 γκολ στο 1ο ημιχρ για Ζενες στο 2.30,
το over 1.5(γενικα) ημιχρονο στο 2.50
και τέλος χαβαλέ το 1-1 ημίχρονο στο 8.00
Μπορείτε να κάνετε παιχνίδι και στο live αν δεν σκοράρει στο πρώτο να σκοράρει στο δευτερο για ρεφάρισμα... (Πιστεύω θα σκοράρει!)

Και τώρα Μudial...

Πρώτο παιχνίδι για σήμερα αυτό της Αργεντινής με την Ελβετία, καλυτερη ομάδα οι Αργεντινή αλλά πιστεύω ότι και η Ελβετία θα σκοράρει σήμερα..
Θα πάρω το γκολ-γκολ & over στο 2.50


Σε αυτό το παιχνίδι βλέπω χ και σκορ 1-1  ή 2-2...
Θα έπαιζα το γκολ-γκολ στο 2.10
   και για χαβαλε το 1-1 στο 6.00 απόδοση 
  ή το 2-2 σε 20.00 απόδοση!!!

Καλή επιτυχία!!!























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κουπόνι