Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Προτάσεις Παρασκευής 20/9/2013...

Καλησπέρα φίλοι μου, πολύ καλή μέρα και η χθεσινή μακάρι να συνεχίσουμε έτσι!!
Σήμερα Παρασκευή με αρκετά μεγάλο κουπόνι έχω επιλέξει κάποια σημεία 
αλλά κυρίως οι προτάσεις μου έχουν να κάνουν με γκολ!
Ας δούμε ένα ένα τα παιχνίδια:


Ουνιόν Βερολίνου19 : 30Γκρόιτερ Φιρτ

Ομάδες που έχουν το γκολ και οι δύο! Ελπίζω σήμερα να μας το αποδείξουν και να μας χαρίσουν γρήγορα το over!


Πρόταση: over 2.5 στο 1.85

Μετά την ήττα από την Τρόμσο η Ροζεμποργκ πιστεύω να κάνει μια εύκολη νίκη με γκολ σήμερα
το έχει το γκολ και η Χαουγκεσουντ!

Πρόταση: over 2.5 στο 1,55

Εστερς20 : 00Χάλμσταντ
Πολύ επιθετική ομάδα η Εστερς αν βοηθήσει και λίγο η Χαλμσταντ θα έχουμε αρκετά γκολ!

Πρόταση: over 2.5 στο 2,00

Λανς21 : 00Κρετέιγ


Θα έχουμε γκολ εδώ και ειδικά σε τέτοια απόδοση δεν το χάνω με τίποτα!

Πρόταση: over 2.5 στο 2,10

Τα συγκεκριμένα εγώ θα τα παίξω σε 2 δυάδες,  το 1 με το 2 και το 3 με το 4! Τώρα αν εσείς θέλετε να τα παίξετε αλλιώς κάντε το, εγώ σας έχω πει τον τρόπο παιχνιδιού μου ΜΟΝΑ ΔΥΑΔΕΣ και που και που για πλάκα καμιά ΤΡΙΑΔΑ-ΤΕΤΡΑΔΑ!!!   

Δύο δυάδες ακόμα από:
1η Δυάδα:

Καλύτερη ομάδα η Λάνς πιστεύω θα κερδίσει εύκολα!

Πρόταση:  1 στο 1,75 myBet.com - Αθλητικά στοιχήματα

2) Ligue 2
Πρόταση:  1 στο 1,75 myBet.com - Αθλητικά στοιχήματα

Δυάδα με απόδοση: 3.06

2η δυάδα με ημίχρονα βάση στατιστικής!

Πρόταση: x στο ημιχρονο στο 1,95

Πρόταση: x στο ημιχρονο στο 2,10

Πρόσεξα ότι αυτές οι ομάδες συνηθίζουν να είναι x στο ημίχρονο και είπα να ρίξω κάτι λίγα από τα κερδισμένα στην δυάδα με απόδοση  4,20!!


B00mb:

Πολύ καλύτερη μέχρι τώρα η Ντορχεχτ ειδικά μέσα στην έδρα της είναι πολύ δυνατή ο άσσος του 2,50 είναι αρκετός!!!

Πρόταση:  1 στο 2,50

2) Ligue 2
Λανς21 : 00Κρετέιγ


Πρόταση: 1& over στο 2,90

3)2) Ligue 2
Πρόταση: 1& over στο 2,75

Καλή επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κουπόνι